Artistul înfometat este teoretic romantic, dar în realitate este deprinzător și de încredere. Nu există nimic poetic în ceea ce privește 10 ore de lucru și să faci 2 cenți pe cuvânt sau să fii un scriitor atât de leneș, încât nu ai nimic de arătat pentru „cariera ta” si nici o idee cum să faci bani scris.
Apoi sunteți voi – știți că aceasta nu va fi o plimbare în parc, dar sunteți dispus să faceți tot ce trebuie. Curba ta de învățare nu se va încheia niciodată, însă înțelegerea celor mai bune practici standard și luarea în considerare a unor fluxuri diferite de venituri te vor pune în fața restului.
Cele mai bune practici pentru scriitori
Dacă puneți un scriitor foarte talentat, cu abilități soft cumplite, alături de un scriitor atât de puternic, cu abilități soft fenomenale, scriitorul așa va primi de fiecare dată meseria. Mulți clienți nu pot diferenția o scriere bună de o scriere excelentă, astfel încât stilul de comunicare și personalitatea devin diferențiatori. Urmați aceste bune practici pentru a vă îmbunătăți șansele de a debarca locul de muncă.
Gaseste-ti o nișă
Chiar dacă sunteți un scriitor generalist, tot veti fi platit să aveți cunoștințe mai profunde despre o nișă sau două. Puteți merge întotdeauna după niște oportunități de muncă de nișă, apoi alegeți și alegeți oportunitățile de muncă mai generale care vă interesează. Când selectați nișa, scrieți cât mai multe despre subiecte conexe și când nu scrieți despre ele, citiți-le despre acestea pentru a fi la curent cu industria. Pentru a descoperi acum cele mai profitabile nișe, consultați zilnic postările de locuri de muncă. Veți vedea aceleași subiecte apărute de fiecare dată și puteți apoi să scrieți câteva articole pe cont propriu pentru a le folosi ca exemple.
Menține-ți un portofoliu
Scriitorii nu merg deseori la interviuri (deși se întâmplă). Modul în care veți arăta experiența dvs. este prin portofoliul dvs. Puteți avea un portofoliu public sau privat sau ambele. Portofoliul dvs. public ar trebui să aibă doar cea mai bună și cea mai recentă lucrare. Unii clienți vor dori un link către portofoliul dvs., în timp ce alții vor dori să le trimiteți două sau trei linkuri către piesele care sunt cele mai relevante pentru job.
Scrie pentru tine
Când solicitați o lucrare de scris, vi se va solicita adesea să furnizați adresa site-ului dvs. web. Nu trebuie să vă actualizați blogul în fiecare zi, dar scriitorii ar trebui să aibă un site web simplu, cu câteva articole în voce, plus pagini Despre și de contact. De asemenea, puteți posta ratele, portofoliul și domeniile de expertiză.
Imbunătățește-ti legatura cu clientii tăi
Scrisul este o meserie individuală și tot timpul singur poate face ușor să uiți cum lucrezi cu ceilalți. Dacă nu răspundeți clienților potențiali sau dacă sunteți scurt, nepoliticos sau plictisit la telefon, nu le veți da niciun motiv să lucrați cu dvs. Este destul de greu să obții un client să facă saltul de la „Cred că poate am nevoie de un scriitor” până la „O să-i dau acestui străin banii mei”, și faptul că este dificil sau neplăcut să lucreze doar înrăutățește.
Vinde soluția
Dacă încercați să vă dați seama cum să faceți bani pentru a scrie un blog, ar trebui să puteți să aliniați o propoziție împreună, apoi să transformați acele propoziții în paragrafe, etc. Ce vindeți clientului sau publicației este o soluție dincolo de asta, totuși. Dacă scrieți pentru întreprinderi mici, veți vinde cu siguranță proprietarului companiei că veți găsi cuvinte perfecte pentru pagina lor Despre noi. Dacă scrii pentru o revistă tehnologică, îți vinzi capacitatea de a transforma ideile complexe într-un ghid ușor de înțeles pentru un public începător.
Prioritizarea sarcinilor administrative
Unii scriitori intră greșit în această carieră, presupunând că vor fi toate scrieri de poezie și nopți târzii în pub-uri care discută despre blocul scriitorului. Realitatea este că trebuie să muncești ore lungi, de multe ori inclusiv în weekend și, în loc să nu ai șef, ai mai multe (fiecare client este ca un șef diferit). Adevărul greu este că există multe componente de redactare care sunt improbabile, iar sarcinile administrative sunt, probabil, cele mai neplăcute și improbabile dintre toate. Dar dacă nu creați sisteme pentru actualizarea calendarului dvs., verificarea e-mailului, majorarea ratelor, aplicarea la noi locuri de muncă, gestionarea timpului și a termenelor etc.
13 Idei despre cum să faci bani din scris in 2019
În timp ce titlul dvs. de post poate fi „scriitor”, există și alți profesioniști care pot încorpora scrierea în munca lor. Posibilități de scriere sunt disponibile pentru:
- Consultanți Marketeri și vânzători
- Experți în domeniu
- Scriitori generalisti
- Și altele…
Câștigarea de bani ca scriitor înseamnă să cunoașteți diferitele căi care vă sunt disponibile. Scriitorii pot eșua dacă nu își dau seama cât de mult este acolo. În timp ce următoarea secțiune este organizată în funcție de specialitate, există crossover.
De exemplu, experții în domeniu pot scrie cărți electronice, iar scriitorii generaliști pot dori să efectueze interviuri.
Oportunități de scriere pentru consultanți
1. Autor Ebook
Dacă aveți un subiect de abordat care este prea lung pentru o postare pe blog și prea stilistic pentru o carte albă, luați în considerare auto-publicarea unui ebook. În primul rând, totuși, validați piața – există cititori care le pasă de ceea ce aveți de spus? Probabil că va fi nevoie de mai multe cărți înainte de a obține tracțiune, așa că atunci când vine vorba despre cum să faceți bani pentru scris, aceasta nu este o soluție rapidă. Cu toate acestea, odată ce ai audiență, ar putea fi mai mult interes pentru cărțile din trecut.
2. Intervievator
Consultanții au adesea o mulțime de contacte în domeniu, indiferent dacă este vorba de conexiunile cu alți consultanți sau cu clienții. Multe puncte de vânzare au nevoie de interviuri cu experți și aveți deja relații cu candidații buni. Prin desfășurarea interviurilor și scrierea de articole în jurul lor, veți împărtăși cunoștințe privilegiate publicului și veți consolida faptul că faceți parte din industrie. Vei menține, de asemenea, relațiile cu persoanele de contact.
3. Writer de curs online
Consultanții pot crea un curs online gratuit pentru a-și promova serviciile sau pot crea un curs online plătit ca alternativă la colaborarea directă cu clienții. Aceste cursuri pot fi live sau create o singură dată și automatizate pentru ca oamenii să cumpere în orice moment. Atunci când creează un curs online, consultanții ar trebui să ofere suficiente informații pentru a fi valoroase pentru student, dar să lase suficient de ascunse pentru a încuraja consultanța individuală. Sau, oferă doar cursuri online automatizate dacă ceea ce urmează este un venit pasiv 100%.
Oportunități de scriere pentru marketeri și vânzători
4. Marketing afiliat prin intermediul buletinelor informative
Gândiți-vă în afara casetei despre cum să faceți bani pentru a scrie online. Dacă aveți o listă de e-mail, trimiteți periodic e-mailuri care recomandă produse care includ link-uri de afiliere. Acest lucru funcționează cel mai bine dacă lista dvs. de e-mail este vizată, desigur, către destinatarii interesați de un anumit tip de produs, cum ar fi cărțile despre succes sau instrumente de afaceri care îmbunătățesc productivitatea. Dacă subiectul dvs. este mai amplu, creați secțiuni ale buletinului pentru a promova diferite categorii. De exemplu, un buletin informativ despre stilul de viață ar putea include secțiuni pentru bebeluș, casă, animale de companie, stil etc.
5. Redacție de conversie
Ca specialist în marketing sau vânzări, știți ce îi determină pe oameni să ia măsuri. Utilizați aceste cunoștințe pentru a crea o copie de publicitate sau alte garanții axate pe conversie. Descrierile produselor, scrisorile de vânzări și scripturile video trebuie să împingă cititorul să facă pasul următor. Puteți consulta și articolul nostru despre cum să folosiți povestirea pentru a vă comercializa produsele.
6. Expert SEO
Tactica SEO din trecut este moartă, dar un SEO modern, de calitate, este foarte viu. Experții SEO cu cotleturi de scris sunt solicitați, deoarece clienții preferă să obțină totul de la o singură sursă, decât să angajeze strategi SEO și scriitori de conținut. Din moment ce tehnicile se schimbă mereu, trebuie să rămâneți la curent cu industria. De asemenea, vă ajută să aveți exemple din viața reală sau studii de caz despre modul în care strategiile dvs. SEO au ajutat alți clienți (sau chiar propriul blog sau site-ul dvs. web).
7. Conținut care susține brandul
Să presupunem că conduci departamentul de marketing pentru o companie. Atenția dvs. principală este social media. Cu toate acestea, ați observat întrebări care necesită o acoperire mai aprofundată decât ceea ce puteți include într-o postare pe Facebook. Poate doriți să creați garanții de tip „spin-off” printr-un nou suport pentru a aborda acele întrebări și interese. Puteți scrie postări pe blog, contribui la publicațiile din industrie, publica un ebook sau chiar scrie scripturi de podcast.
Oportunități de scriere pentru experți în materie
8. Reporter de știri
Există o cerere ridicată pentru reporterii de astăzi în diverse domenii, iar plata poate fi respectabilă (și, uneori, la nivel înalt). Cheia pentru a fi reporter de știri este disponibilitatea – trebuie să fii disponibil în funcție de programul de desfacere, ceea ce înseamnă adesea diminețile devreme, nopțile târzii sau weekendurile. Trebuie, de asemenea, să poți să transformi rapid poveștile. Redactarea știrilor ar trebui să fie obiectivă și să se bazeze pe fapte. Nu există prea mult spațiu pentru creativitate sau personalitate. Dacă aveți cunoștințe cu un subiect, fie că este vorba despre CBD, Hollywood sau politică și sunteți dispus să lucrați în conformitate cu cerințele lor, există o mulțime de locuri de muncă potențiale.
9. Reviewer de produs sau serviciu
Consumatorii de astăzi apelează la recenzii online înainte de a lua o decizie de cumpărare, ceea ce înseamnă că există o cerere de recenzori de nișă. Aveți două opțiuni: să promovați produse pe site-ul dvs. și să câștigați bani prin link-uri de afiliere sau să căutați o publicație care are nevoie de evaluatori în nișa dvs. și să-i plătiți. Dacă nu aveți nevoie de fluxuri de numerar imediat, luați în considerare marketingul afiliat. Cu toate acestea, dacă încercați să vă construiți numele în nișă, publicați pe un site web existent care are deja audiență.
10. Tutorial Writer
Tutoriale diferă de recenzii, deoarece se descurcă într-o componentă a unui produs sau serviciu și arată publicului cum să-l folosească. Începutul unui tutorial este adesea o scurtă privire de ansamblu, dar apoi veți sări într-o lecție specifică, cum ar fi cum să editați o fotografie folosind o aplicație populară. Dacă aveți experiență avansată cu un produs sau serviciu, este nevoie de tutoriale. De asemenea, veți dori să oferiți o mulțime de îndrumări vizuale prin capturi de ecran sau video.
11. Garanții de marcă diverse
În calitate de expert în materie, puteți scrie pentru o marcă în același domeniu și puteți produce toate tipurile de conținut pentru ei, cum ar fi postări pe blog, broșuri, copie site web, cărți albe, etc. Sunteți limitat doar de ceea ce aveți experiență cu și ce îți place să faci. De exemplu, este posibil să nu aveți experiență în a scrie cărți albe sau poate că urâți să scrieți comunicate de presă. Datorită faptului că (a) ce puteți face și (b) ceea ce doriți să faceți vă face într-o poziție mai bună pentru a aplica la locurile de muncă pentru care sunteți cel mai potrivit. Între timp, lucrați la tipurile de scris care vă interesează, dar nu l-ați făcut încă. De exemplu, oferă-ți să scrii gratuit o hârtie albă sau să-ți scrii singuri și să o adaugi în portofoliul tău.
Oportunități de scriere pentru scriitori
12. Fii publicat pe bloguri și în reviste
Dacă nu aveți nevoie de fluxuri de numerar ASAP, căutați bloguri și reviste care au nevoie de sfaturi de specialitate sau povești personale. Acest proces este îndelungat – nu este același lucru cu scrierea unui client care știe ce are nevoie și vă va plăti în câteva zile. Publicațiile care caută articole sau povești la nivel înalt au o mulțime de scriitori care concurează pentru un spot. Veți trimite interogarea sau bucata completată (indiferent de instrucțiunile cerute), așteptați să auziți dacă o vor publica, o să așteptați să fie publicată, să așteptați să fie plătită … sunt multă așteptare. Dacă aveți timp, totuși, acesta este unul dintre cele mai bune moduri de a câștiga mult pe cuvânt și de a vă construi numele. P.S. Înscrierea la concursuri de scriere este similară în ceea ce privește procesul și timpul de așteptare. De asemenea, trebuie să plătiți o taxă de intrare. Dacă câștigi, totuși, vei avea un eșantion fantastic pentru portofoliul tău și recunoașterea din partea comunității de scriere.
13. Ghostwriting
Ghostwriting înseamnă că lucrarea dvs. va fi publicată sub numele altcuiva. Dacă încercați să vă creați un nume ca scriitor, veți avea nevoie de un byline pentru tot ceea ce scrieți. Dacă obiectivul tău principal este să fii plătit, totuși, să fii deschis la locuri de muncă pentru scrierea de fantome, va prezenta mai multe oportunități. Este, de asemenea, alegerea corectă dacă doriți să stați sub radar ca scriitor sau dacă scrieți despre un subiect pentru care nu doriți să fiți cunoscuți. Ghostwriting plătește oriunde de la scăzut la rata de rulare standard, ceea ce face alegerea potrivită pentru începătorii care își construiesc portofoliul. Nu puteți promova lucrarea ca atare, deoarece este publicată sub un alt nume, dar puteți utiliza aceste piese ca mostre pentru a arăta clienții potențiali.
Sfaturi finale
Unii scriitori nu și-au dat seama cum să câștigi bani în scris, în timp ce alții obțin șase cifre. Dacă visul tău este să trăiești undeva chiar la mijloc – câștigând o sumă realistă care îți permite să-ți păstrezi frigiderul și să îți iei o vacanță în fiecare an – este absolut posibil. Totuși, talentul scris nu este singura componentă a unei cariere de succes a scriitorilor. Voința de a explora noile căi de scriere, impulsul de a parcurge lucrările chiar și atunci când vi se refuză stânga și dreapta, precum și o abordare matură a administrației de zi cu zi și a întreținerii clientului sunt la fel de importante ca și calitatea muncii pe care o produceți.