Categories: SEO

8 strategii SEO învechite – renunta la ele!

Tehnologia web se schimbă rapid. Vreau să spun, hai să-l înțelegem: internetul este astăzi altfel decât era acum câțiva ani. Deci, atunci când vine vorba de optimizarea site-ului web, acest lucru lasă mulți oameni confuzați cu privire la strategiile SEO care sunt încă relevante. Chiar dacă creați un site interesant, interesant – utilizarea unor strategii SEO depășite vă poate afecta negativ.

Mai jos am prezentat 8 strategii SEO învechite pe care trebuie să le decupezi imediat. Utilizarea următoarelor metode va avea ca rezultat penalități care vă pot răni prezența în SERP. Din fericire, sunt ușor de evitat odată ce ați luat cunoștință. Să ajungem la asta.

1. Nu mai ignorați alte motoare de căutare

Google are cel mai cuprinzător set de resurse pentru SEO.

Oricine este interesat de SEO ar trebui să obțină cu siguranță un cont Google Search Console și să urmeze liniile directoare pentru webmaster pentru cele mai bune practici.

Dar asta nu înseamnă că ar trebui să ignori alte motoare de căutare precum Bing și Yahoo. Aceste motoare de căutare sunt încă o sursă majoră de trafic organic.

În plus, instrumente precum Instrumentele de webmaster ale lui Bing vă pot suplimenta eforturile de SEO – oferindu-vă mai multe date cu care să lucrați.

2. Nu mai folosiți date SEO în temele dvs. WordPress

Aceasta este mai mult o preferință decât orice, dar am văzut că oamenii își pierd toate datele SEO, deoarece au folosit funcțiile SEO încorporate. Adăugarea meta descrierilor la sute de pagini, deoarece toate au fost pierdute în mișcare nu sună ca distractiv. Este o parte din cele mai bune practici de a urma convenția pentru a separa prezentarea de conținut pentru a evita acest lucru. Altfel, atunci când schimbați teme, veți:

  • Pierdeți toate datele

sau

  • trebuie să migreze totul, ceea ce nu este ușor.

3. Nu mai ignorați optimizarea site-ului mobil

Pe 10 ianuarie 2017, Google a anunțat asta …

“Paginile în care conținutul nu este ușor accesibil pentru un utilizator la trecerea de la rezultatele căutării mobile nu pot fi la un nivel ridicat”

Cei mai mulți designeri web au observat prima tendință de mobil care a preluat designul web acum câțiva ani. În ciuda acestui fapt, o mare majoritate a site-urilor nu sunt încă mobile.

Chiar dacă majoritatea publicului tău vă vizionează conținutul de pe un computer desktop, veți pierde în continuare traficul mobil.

Ce poti sa faci:

  • Asigurați-vă că textul dvs. are un zoom lizibil.
  • Utilizați o temă WordPress cu răspuns mobil
  • Evitați să folosiți Flash sau alt software care nu este comun pe dispozitivele mobile.
  • Plasați legăturile destul de departe, astfel încât să poată fi ușor apăsate.
  • Citiți paginile mobile accelerate (AMP), deoarece acestea devin din ce în ce mai importante.

Consultați ghidul webmaster-ului Google de pe site-urile mobile pentru mai multe informații detaliate despre păstrarea site-ului dvs. mobil-mobil.

4. Încetați să utilizați Interstitialele intruzive pentru traficul mobil

Căutarea unor site-uri pe un dispozitiv mobil nu este întotdeauna ușoară. Cu toții am fost înșelați de un interstițial la un moment sau altul. Nu vă fie rușine, nu este vina ta. În Google Lingo, un interstițional intrusiv este orice face ca conținutul dvs. să fie mai puțin accesibil. Fie că este vorba de design, sau întâmplător, nu mai folosiți metode care fac acest lucru pe dispozitivele mobile. Următoarele imagini de pe blogul webmaster-ului Google prezintă exemple de interstiții intruzive.

De la stânga la dreapta: pop-up intrusiv, interstiție standalone autonomă, interstiție standalone intruzivă

Există multe cazuri în care este necesar un interstițial. Imaginile de mai jos prezintă exemple de interstiții acceptabile.

De la stânga la dreapta: interstițial pentru utilizarea cookie-urilor, interstițial pentru verificarea vârstei, un banner

5. Nu mai încercați să clasificați mai multe cuvinte cheie pe o singură pagină

Direcționarea cuvintelor cheie este încă la fel de importantă ca oricând. Dar încercarea de a viza mai mult de un cuvânt cheie nu este la fel de eficientă ca concentrarea pe un singur cuvânt cheie sau o frază. Ce poti sa faci: Dacă aveți mai multe cuvinte cheie vizate pe care doriți să vă concentrați, luați în considerare împărțirea articolului în mai multe postări.

6. Opriți publicarea zilnic

Nu este nimic în neregulă cu postarea zilnică, dacă poți reuși să menții postări de înaltă calitate. În trecut, oricine putea posta conținut slab curatat pentru a acoperi motoarele de căutare și obține o clasare mai bună. În prezent, acest lucru poate dăuna clasamentului cu motoarele de căutare și reputația ta. Cu toate că nu există multe reguli dificile, notate atunci când vine vorba de SEO, am văzut rezultate mai bune din concentrarea pe conținut de înaltă calitate. Conținutul proaspăt care îndeplinește aceste criterii este excelent, dar poate fi la fel de important să actualizați o parte din conținutul dvs. vechi. Ce poti sa faci: Găsiți una dintre paginile dvs. care merge bine în rezultatele căutării. Adăugați valoare articolului sau postării adăugând conținut proaspăt relevant. Modificați data publicării. Acest lucru nu numai că aduce mai multă valoare publicului tău decât o postare grăbită, dar va fi de asemenea mare în SERP-uri. Dacă nu sunteți sigur ce motoarele de căutare consideră „de înaltă calitate”, vizitați această postare pe blogul Google Webmaster pentru a vedea o listă de orientări și criterii care vă pot ajuta. De asemenea, Joost De Valk a publicat un articol util despre curățarea postărilor vechi.

7. Nu mai trimiteți site-ul dvs. către motoarele de căutare

Nu este greu să trimiteți site-ul dvs. într-un motor de căutare, dar este practic inutil din 2001. Crawlerii vor putea găsi site-ul dvs. Dacă ați adus îmbunătățiri site-ului dvs. web și doriți ca acesta să se reflecte în paginile cu rezultatele motorului de căutare, puteți contacta Google pentru a le reexamina.

8. Nu mai folosiți strategii SEO învechite pentru conectare

Cea mai bună practică pentru a obține site-uri de înaltă calitate pentru a vă conecta înapoi la dvs. este de a crea conținut relevant și de a face rețea cu alții care scriu despre același subiect. Nu există nicio scurtătură în acest sens. Crearea de conținut de înaltă calitate va plăti. Metodele de creare a linkurilor, cum ar fi achiziționarea de backlinks, nu sunt bani ușori pentru companiile SEO, cum ar fi fost în 2005. Nu mai faceți aceste trei metode de conectare:

  • Plasament de cuvinte cheie nenatural pentru link-uri.
  • Crawler-urile sunt mult mai bune la detectarea limbajului natural decât înainte.
  • Comentarii pe forum cu link-uri optimizate.
  • Cumpărarea sau vânzarea de backlink-uri.

Această tehnică SEO de pălărie neagră vă poate răni clasamentul și poate fi dificil de reparat. De asemenea, este important să vă asigurați că oricine angajați pentru SEO nu utilizează nicio metodă care ar putea duce la penalizare. Aflați mai multe despre schemele de legături, astfel încât să știți ce să evitați.

Concluzie

SEO a parcurs un drum lung de la sfârșitul anilor 1990, atunci lucrurile erau mult mai simple. Tot ce trebuia să faceți a fost să vă etichetați site-ul cu cuvinte cheie, să îl trimiteți la un motor de căutare, iar un bot să vă gheteze. Acum, roboții sunt mai sofisticați și multe strategii SEO învechite nu mai sunt eficiente.

blusoft

Share
Published by
blusoft

Recent Posts

Cum sa faci bani din scris in 2019?

Unii scriitori nu și-au dat seama cum să câștigi bani în scris, în timp ce alții obțin șase cifre. Dacă…

1 month ago

Google AMP – Cu ce iti poate ajuta site-ul?

In urmatorul articol vom afla ce inseamna Google AMP si cu ce te poate ajuta.

1 month ago

Ce este un site web?

Intrebarea pe care multi dintre voi nu au gasit inca raspunsul. Afla aici defapt ce este un site web si…

2 months ago